zaterdag 6 februari 2010

Nieuw lopersdoel







Van de week heb ik mij opgegeven via het werk voor de Nijmegese wandel vierdaagse. Jaja het is echt waar! In 4 dagen 200 km wandelen. Ik moet zeggen dat ik altijd wel mijn bedenkingen er over had maar na de leuke en inspirende verhalen van medehardlopers ben ik overstag gegaan. Dit vergt ook een hele voorbereiding, mijn training zal bestaan uit ongeveer 950 km lopen. Dit is dus ook een mooie gelegenheid de prov wat beter te verkennen. Vrijdag schoenen gehaald, na wat passen en meten ben ik met 2 paar de winkel uitgegaan. Morgen zal mijn eerste training van start gaan met een wandeling naar Hoogezand. De komende tijd kunnen jullie mij dus tegen komen in stad en ommelaand :) Zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de vorderingen.

1 opmerking:

Bjorn zei

Ingeschreven bij Via Vierdaagse ? ? Ikke ook !! Dat gaat vast gezellig worden daar in Nijmegen.