woensdag 19 december 2007

Het licht

Ik zag vandaag het licht lieve lezers, het kerstlicht wel te verstaan. Nee hij zweefde niet boven mijn huis maar kwam gewoon van Blokker. Eigelijk is het geen licht maar lichtjes. Deze lichtjes ziten verwerkt in een soort nep dennetakslinger van 2 meter zoveel. Normaal heb ik al wel veel kaarslicht in huis, maar ja met kerst hoort er ook echt kerstlicht te zijn. Het uitpakken vergde al een deskundigheid want probeer maar eens die ballen heel uit de doos te krijgen. Gelukkig had ik er 15 van en dat van elk kleur. Na veel gescheld en gedoe had ik de beide slingers eindelijk bij de ramen hangen, Het was zo goedkoop dat nu ik dit stukje zit te typen in de slaapkamer het niet aandurf het alleen te laten branden in de woonkamer. Dus heb ik ze maar snel weer uit gedaan. Dat de overburen dachten altijd dat ik een gieraard ben, maar daar zijn ze nu wel van genezen. Mischien denken ze nu van, moet je eens zien wat die gieraard nu eens gehaald heeft, en eerlijk gezegd ben ik het ook nou ja heel klein beetje, want dit is de eerste keer dat er iets in huis komt wat met kerst van doen heeft. Al die negen jaren dat ik hier woon was het elk jaar een kale boel met kerst. Potje bier op tafel en andre Hazes met ' eenzame kerst ' schaalde uit de boxen zie ik menigeen denken. Maar dat is ook niet zo, ik doe meestal niets aan kerst in huis omdat ik die dagen er toch niet ben. Maar ja daar kwam dit jaar een eind aan, en haalde me voor een klein kapitaal aan verlichting en ballen op. Ach staat wel leuk,en ik ben vanaf vrijdag tot na kerst toch weg...............

Santa claus is coming to town...........

1 opmerking:

Anoniem zei

Ho Ho Ho merry chrismas to you !!!

Liefs Daan

( www.nannoe.web-log.nl