maandag 11 juli 2011

Hoogerland de bikkel




Neer, we gaan neer
Neer, we gaan neer
En deze keer
Niet bij nacht
Niet bij ontij
Of slecht weer
Neer, We gaan neer
(blof)




De tour is weer volop bezig, elke dag schijnt er wel weer wat te gebeuren. De tour 2011 is er een om niet snel te vergeten. De een valt nog harder dan de ander. Zoals ook vandaag Johnny Hoogerland. De koplopers werden geschept door een auto uit het karavaan!. Te bizar voor woorden, de ongelukkige Hoogerland kwam met een gang van 50-60 km volop in het schrikdraad terecht! Ondanks de verwondingen stapte hij op de fiets! Dit is een Bikkel!, hij verdient voor mij part de nobelprijs voor Bikkels! Ongeacht of Hoogerland dinsdag op de fiets stapt is hij voor mij een echte winnaar! Echte Zeeuwen schijnen nooit op te geven. Wat rest ons? boycotten die hap! Bij deze roep ik dan ook alle caravantrekkende Nederlanders terug uit Frankrijk, Koop geen Franse producten zoals wijn,stokbrood, kaas ect meer. Zal mijn zus en haar vriend moeten bellen die ergens op een camping zetten, inpakken en terugkomen! De Franse ambassadeur moet op het matje worden geroepen en we deletten met zn alleen tv5 van onze tv! Dit moet lijkt me een duidelijke boodschap zijn!

(over)Morgen maar weer gewoon kijken met zn allen........

Geen opmerkingen: