vrijdag 10 februari 2006

Iran, N-Korea en ..........

Voorzichtig kijk ik door de lamellen naar de straat, het is nog rustig. Geen ongewone activiteiten in de straat. Geen straat wat afgezet is, geen helicopters die boven mijn huis aan het rondcirkelen zijn, en ook geen onderhandelaar die mij met een megafoon naar buiten probeert te praten. Je zult nu waarschijnelijk denken dat ik teveel naar John Q heb gekeken gisteravond. Dat was een boeiende film, een vader die het ziekenhuispersoneel gijzelt om een harttransplantatie af te dwingen voor zijn doodzieke zoontje. In Amerika is het zo dat wanneer je niet goed verzekerd bent je ook niet wordt geholpen. Maar goed ik heb geen zoontje die geholpen moet worden en alles is hier nog wel rustig. Maar ik heb wel alle redenen om voorzichtig te zijn. In mijn gedachten zie ik de Amerikaanse minister Rice het al verroordelen dat zoiets in Nederland mogelijk is, en dat Amerika zal ingrijpen om dit soort activiteiten te stoppen en in de toekomst te voorkomen. Snel schuif ik de lamellen weer op zn plaats. Waar gaat dit over zal je nu wel denken, nou ik zal het je proberen uit te leggen. Vanmorgen ben ik bezig geweest om de keukenkastjes weer eens opnieuw in te delen. Alles ging wel lekker tot ik bij het beruchte kastje onder het aanrecht kwam. Je weet wel het gedeelte dat je als kind zijnde nooit bij mocht komen. Nou zn kastje heb ik dus ook, volgens mij kan ik wel een hele schoolklas denk zelfs wel een hele school mee plat krijgen, en als je een beetje handig bent misschien wel de hele stad. Om een beetje een idee te krijgen van de dreiging som ik hier mijn goederen op:

2 x Allesreiniger
2 x Ruitenreiniger
2 x Afwasmiddel
2 x Wc-eend
1 x Antikalk
1 x Schoonmaakazijn
1 x Glorix Bleekmiddel
2 x Cif schoonmaak middel
1 x Schuurmiddel
1 x Ammoniak
1 x Terpentine
1 x Leerpoets
1 x Silversoda

Tja hier kan je volgens mij wel veel meer andere dingen mee doen dan alleen je huis schoon te houden en dat vooral als je bepaalde dingen gaat mixen. Dat zien de Amerikanen op hun satelieten ook wel, dus ik wacht rustig af wat komen gaat. Een ding weet ik wel, wanneer hier een Kleine JR rond gaat lopen gaan al die spullen de extra beveiligde zone in. Waar die precies is weet ik nog niet maar heb nog alle tijd ................

Rogier

Geen opmerkingen: