zondag 29 mei 2011

Godenzoon

Op 21 mei 2011 zal volgens een of ander religieuze gek genaamd Harold Camping de wereld vergaan. Deze man had al zijn wiskundige kennis van de basisschool gebruikt om tot de bovenstaande datum te komen. Al zijn berekeningen ten spijt bleef de wereld gelukkig ook na 21 mei 2011 doordraaien. Er kwamen geen niets ontziende regenbuien, branden, aardverschuivingen en ander natuur leed op de aarde af. Ook kwam er geen zoon van God terug op aarde, en vooral bij het laatste zat die meneer Camping goed fout. Hoe ik dit weet dat is vrij eenvoudig te verklaren want ik heb gisteravond op 28 mei 2011 zelf met eigen ogen gezien dat de zoon van God al op onze aarde is! Jawel dames en heren, hij is al lang en breed op onze aarde terug gekeerd en ik ben heus niet de enige die hem gezien heeft! De hele wereld heeft hem kunnen aanschouwen en dat wonderlijke aanschouwen begon om 20:45 plaatselijke tijd. Het mag voor iedereen nu wel duidelijk zijn dat ik het heb over

Lionel Andrés Messi

Afgelopen Zaterdag bleek duidelijk dat hij van boven af is gezonden om ons allen te laten zien hoe het voetballen hoort te zijn! Voetballen zoals God het bedoeld heeft. Zijn onnavolgbare acties, dribbels en passes slopen de verdedigingswerken van menig tegenstander. Niet alleen zijn individuele acties zijn boven fenomaal maar ook zijn inzet voor het team is bijzonder te noemen. De grote openbaring vond dus afgelopen Zaterdag tegen Manchester United plaats, Messi en de zijnen wonnen met 3-1 waarvan het tweede doelpunt van Messi zelf grote klasse was. Tranen van blijdschap biggelen over mijn wangen bij het zien van zijn acties, welke soms zo snel gaan dat je ogen te kort komt, tik tik en dat was weer een driehoekje en zo gaat het eindeloos door.

Eigenlijk zouden ze de beelden van deze Godenzoon vertraagd moeten uitzenden zodat iedereen het mee krijgt. Geadoreerd probeerde ik via de tv met mijn vingertoppen de benen van Messi aan te raken,maar helaas hij gaat te snel. Messi doet gevestigde namen als Johan Cruijff, Diego Maradonna, Harris Huizingh en Pele verbleken. Een opstanding als deze gebeurt je maar eens in je leven, dus ga genieten van deze godenzoon want voor je het weet is het te laat en wordt het geofferd om een of andere Spaanse schuld af te lossen.

Rogier

Geen opmerkingen: