zondag 29 oktober 2006

Lieve dushi (2)

Tjonge dushi wat is de week toch weer voorbij gevlogen, het is weer zondag en dus tijd weer voor de dushibrief. Ja dushi die brief ga ik weekselijk op de zondag doen, er komen zoveel vragen en zoveel extra hits op mijn site dat het zeker de moeite waard is. Mensen smullen schijnbaar van de verhalen. Maar het kan ook zo zijn da ze gewoon vastigheid willen want op de zondag zijn er namelijk geen soaps op de buis. Met '' Dushi op zondag '' ben ik geloof ik in een gat in de markt gesprongen. Tja sorry hoor dat ik onze '' relatie '' van een te zakelijk kant bekijk en dat is niet echt mijn bedoeling. Nou ja ik moet toch wat? want natuurlijk schrok ik me wezenloos toen je om iets gouds (voor de grunners echt GOUD dus) vroeg voor je verjaardag. Natuurlijk had ik niet zo stom moeten zijn om het te vragen. Ik had gewoon mijn bek moeten houden maar je je kent me wel zn beetje. Over die gouden ring kreeg ik al vele vragen over van trouwe lezers en verontruste familieleden. Maar telkens antwoorde ik met '' no comments '' dat hoort wel leuk want dat zeggen ze ook altijd in goeie films. Als tweede optie koos je voor een winkelen op mijn kosten en dat is ook vrij gewaagd hoor! Maar ik weet het goed gemaakt, van mij mag het en dan wel in winkelcentrum Hooge meren te hoogezand. Als je daar gaat denk ik dat de schade in mijn portomonee wel erg mee zal vallen. Ik ben een echte man dus hou aan mijn woord, dus als de 13de maand en de bonus voor te hard werken in december gestort is gaan we de zeeman of livera in hooge meren plunderen. Maar goed gelukkig is dat nog niet zo ver, euh trouwens wanneer nog maar???? Je kleine was vandaag jarig dus dik feest met veel taart. In taart had ik ook wel zin gehad, maar ja toen ik zei dat ik er aan kwam lopen riep je wel heeel snel dat de taart op was. Later hoor ik dat je genoeg taart onder de bank hebt weer gevonden. Maar ja ik geef niet op hoor want er komen nog genoeg volgende verjaardagen. Heb je alle rommel al opgeruimd of doe je dat morgen met een kater? of misschien is je memmie wel zo lief om het te doen??? maar ja dat is een zorg voor later. Nou ik ga weer afsluiten en maandag vragen of ik extra kan werken want die gouden ring moet toch ergens van betaald worden toch????

Drumi Dushi

oja heerenveen heeft verloren enne je weet tog..........................................

4 opmerkingen:

Anoniem zei

No Comment :-))

Anoniem zei

Tjeeee wat een dushi mang ik ben jaloerss!!!!

Rogiers wartaal zei

Wie op haar of op mij :)

Anoniem zei

Rogier wat denk je nu zelf dan???

Die ring toch!!!!!!
Ik ben blij voor haar...

ik groet je

Cheryl