dinsdag 31 oktober 2006

Waarheen?




Na de Drenthe marathon wil ik alleen nog maar meer! Meer kilometers en nog meer marathons. Die zijn er genoeg in Nederland, europa en de rest van de wereld. In deze tijd van relatieve rust ben ik al weer druk bezig om weer iets te plannen voor komende voorjaar of misschien heel misschien wel voor de winter. Eigelijk is deze periode het leukst want een nieuw doel uitzoeken is best moeilijk. Moeilijk omdat er zoveel zijn, zoveel moois en daar moet je dan als loopverslaafde eentje uitzoeken. Deze dagen loop ik met text van het nummer ‘’ BelgiĆ« ‘’ van het goede doel in mijn hoofd. Nou ja wel een beetje wartalige aangepast


Ik wil wel naar Kenia
Want daar lopen ze zo hard

Ik wil lopen in China
Want daar voel ik me zo groot

Ik wil wel lopen in Suriname
Want daar is alles No spang

Wil ook wel lopen in Havana
Want de muziek is daar top

En wil ook wel lopen in Berlijn
Want ja 3 keer is wel zo fijn …………

Kun je runnen op de maan????Is er een plaats tussen de sterrenWaar ik heen kan gaan???


Ach het is ook zo makkelijk om een keuze te maken tussen de marathons van: Barcelona, Zurich, Wenen, Praag, Parijs, Rotterdam, Nariobi, Moskou of Lutjebroek.Ach wat maakt het uit? De een is wat verder weg dan de andere marathon maar het blijft 42,2 km waar je die ook loopt!

Laat me toch runnen en het liefst 42 km lang!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: