maandag 27 februari 2012

Op weg naar de top!


Nog ruim 5 week en dan is het zover!, dan begint voor mij weer een nieuwe uitdaging. Nou ja een jaar geleden was ik de uitdaging al aangegaan. Intussen veel gesport, afgevallen en bezig geweest met de voorbereidingen op de expeditie en daar gaat natuurlijk het meeste tijd inzitten. Het begon om precies te zijn ergens in maart vorige jaar met een bericht op intranet van het werk. De opgave voor de informatieavond was snel gedaan, en er begon een soort van afvalrace. Ik was namelijk als 11de op de reservelijst geplaatst. Dat was natuurlijk eerst een teleurstelling, maar in de maanden die volgden viel een na de ander af.

Zo mocht het dus gebeuren dat ik ineens ook ingeloot was. Zelf ben ik altijd wel te porren voor iets nieuws, maar zelfs ik heb in het begin niet gedacht dat ik dit door zal zetten. Thuis waren ze vanuit gegaan dat het wel weer na een tijdje overgewaaid zal zijn, maar dat is dus niet zo. Het feit is dat we (de groep) op 13 april in het vliegtuig stappen richting Marokko. De afgelopen maanden heb ik veel getraind in de sportschool, weer aan het hardlopen en wandelen geslagen, waardoor de nodige kilo's verloren gingen. Tja want ik neem natuurlijk niet alles mee naar boven. Na al die tijd van trainingen ben ik er klaar voor, we gaan er een mooie expeditie van maken. Aan de groep zal het niet liggen, want dat zijn met elkaar allemaal geweldige mensen, met samen 1 doel! Namelijk samen boven op de Toubkal te staan!!!!!

Ik ben er klaar voor!!!!


zie: www.politie-expeditie.nl


Rogier

1 opmerking:

Kouketer zei

Goed bezig Rogier! Gaat je zeker lukken. Veel plezier alvast.