zondag 8 juni 2008

Selecteren

Het is ergens in deze eeuw, ik zit samen met mijn bloedmooie vrouw bij de dokter. We willen kinderen maken en dat niet alleen vanwege omdat het fiscaal aantrekkelijk is. Het is gewoon leuk om wat kotters in huis te hebben, want die hebben de buren ook dus waarom jij dan ook niet. Als we kinderen willen hebben moeten die wel helemaal zuiver zijn, en dan heb ik het niet over blond haar en blauwe ogen maar gewoon zonder die genetische ondingen die ik bij me draag. Stel je eens voor dat je zomaar kinderen gaat liggen maken, je spuit vriendin vol met genetisch onverantwoorde zaadcellen waarin misschien doofheid of blindheid in voor kan komen. Gelukkig kan ik het kwakkie dan door een zeef halen zodat die mindere cellen achterblijven. De kans dat je dan een veel slimmer kind dan jezelf krijgt moet je dan maar op de koop toenemen vindt ik. Of je dient het landsbelang en stel het kwakkie zo samen dat je een wereldvoetballer krijgt zodat Nederland weer een keer kampioen op het EK of WK wordt. Dit is een ontwikkeling welke in de toekomst veelvuldig toegepast gaat worden. Nu gebeurt het ook al, maar helaas houden de moraalridders van onder andere de Christen Unie de vooruitgang tegen. Tegen die mensen wil ik iets zeggen, welkom in het jaar 2008!!!, sla die bijbel eens dicht en kijk om je heen. Als je goed om je heen kijkt zie je allerlei dingen wat door Gods hulp is geschapen. Dankzij God rijden we in auto’s, hebben we elektriciteit, vliegtuigen enzovoorts en ook dankzij God hebben we een techniek welke het mogelijk maakt om van te voren al veel ellende te besparen. God is slim en kijkt verder dan nu, en ziet het ook met verschrikking aan dat er kinderen geboren worden met de vreselijkste afwijkingen. Daarom heeft hij het mogelijk gemaakt dat er een techniek is wat dat voorkomt, alleen hij heeft nog niets bedacht voor die volgelingen die blindelings het boek volgen wat al tijden terug geschreven is. Maar ja de tijd zal het leren, en ook deze volgelingen zullen eindelijk een keer inzien dat het een idee van God zelf was omdat hij het niet meer kon aanzien. Nu effe weer terug in de werkelijkheid want stel dat ik het kwakkie door de zweef kan halen, dan lijken me dat er wel regels voor opgesteld moeten worden. Het is natuurlijk idioterie om het kwakkie zo samen te stellen dat je een tweede Cruijf krijgt, of een super atoomgeleerde zodat we over 20 jaar zelf een atoommacht worden. Dit is natuurlijk onzin maar het moet wel zo zijn dat je van te voren ernstige ziekten en afwijkingen voor kan zijn, het is anders ook niet eerlijk tegen over het kind. Waar kan je als ouder achter verschuilen?, tja die luitjes van de Christen unie waren nog niet zover of vonden dat jij best wel met een open ruggetje, doof of hersensloos op de wereld gebracht kon worden. Dat valt later niet aan een kind uit te leggen, en intussen zit God tenenkrommend zijn gevolg aan te horen. Tja vooruitgang is voor sommigen eng, onbekend maakt onbemind en de mensen die zoiets als dit willen tegen houden moeten eens verder kijken dan een oud boek en goed kijken naar de werkelijke boodschap achter deze recentelijk ontwikkeling……………………..

Geen opmerkingen: