woensdag 10 juni 2009

Waarheen


Dit jaar ga ik zeker weer, en het liefst zo ver mogelijk weg. Ik heb het dan over vakantie!!!! Terwijl de eersten al met hun zomervakantie beginnen moet ik nog kiezen. Waar moet ik heen?, met velen of gewoon alleen. Strand of stad, koud of warm. De wereld is zo groot en vandaag de dag is naar elk plekje op de wereld wel een ticket te boeken. Misschien is het beter eens te bedenken waar ik NIET heen wil want zo is de keuze makkelijker te maken.

Ik wil niet naar:

China, want daar is het veel te druk
Noord-Korea, want daar doen ze me veel te eng
Doodstil (bestaat echt) want daar is het me te stil
Turkije, want daar gaat bijna iedereen al heen
Engeland, want daar is het te nat
Mexico, want daar niezen ze nog te flink
Etc etc ect….

Schiet niet op zo, misschien moet ik het andersom doen.
Ik wil wel naar:

Cuba, want daar dansen ze alle dagen
Vietnam, daar zijn de mensen vriendelijk
Papua Nieuw Guineau, daar valt nog genoeg te ontdekken
Oost-Afrika, heerlijk runnen met Haile
Canada, heerlijk worstelen met beren

Ach het maakt niet uit, een ding is zeker ik ga, en het liefst wanneer iedereen al een tijdje terug is en weer nodig toe is aan vakantie.

En misschien wordt toch wel doodstil, heerlijk genieten van de rust……

Geen opmerkingen: