dinsdag 23 augustus 2005

23 augustus 2005 Het werd weer eens tijd

Na een tijdje niets geschreven te hebben wordt het weer eens tijd dat ik me van me laat horen. Op dit moment zit ik in Hoogezand op een kennis zn hond en huis te passen, dat is wel lekker relax. Beetje trainen, beetje eten bij paps en mams. Morgen komen de eigenaren weer terug en zit mijn taak er op. Verveel me geen moment, want ben nu ook bezig met de voorbereidingen van de Bommenberendloop, die as zaterdag plaats vind. Dit keer help ik ook mee in de organisatie. Dat houdt in startnrs en chips enzo klaar maken voor de deelnemers. Na zoveel wedstrijden gelopen te hebben is het ook wel eens leuk om zn wedstrijd van een andere kant mee te maken. Moet ik straks niet vergeten zelf nog deel te nemen...........................................

Op werkgebied is er nog niets nieuws, de afwijzingen stromen binnen, en zo langzamerhand kan ik mijn slaapkamer er mee behangen, misschien doeik dat ook wel echt want zn behangetje heeft natuurlijk niemand. Maar goed eigelijk ben ik ook te druk met sporten .....
Straks staat Berlijn voor de deur, en dan is nu al minder dan een maand dus het schiet op. Afgelopen weekend heb ik mijn langste duurloop gelopen, dat was een traject van ongeveer 34 km, de lange afstand heb ik al wel in de benen. Eigelijk is het zorgen dat ik heel blijf tot die tijd ( ook daarna natuurlijk)
Maar heb er weer alle vertrouwen erin, dus als alles weer een beetje meezit kan ik in een deftige tijd onder de Branderburgerthor!!!!

oke tot hier, moet nodig weer es gaan lopen!!!!!

Rogier

Geen opmerkingen: