maandag 29 augustus 2005

29 augustus 2005 Anders dan de rest

Ik ben altijd al een beetje anders geweest, dat is altijd al zo geweesty. Anders vanwege de gehoorapp of ogen, anders omdat ik veel loop en anders omdat ik me als neger gevangen vol in een blanke huid. Tja zelfs mijn drinkgedrag is anders dan de rest. Who is de rest hoor ik jullie nu hardop afvragen, nou gewoon de rest dus (Nederland, de mensheid, het hele heelal) Die rest dus. Maar goed het feit dat ik anders ben dan gemiddelde mens op deze aardkloot doet me wel deugt. Een gemiddelde aardbewoner loopt (hard) geen 100 km in een week en laat staan weken achter elkaar. Oke laat ik het hardlopen nu es voor deze keer achterwege laten want dat wordt wel afgezaagd om elke keer te noemen hoeveel kms ik gemaakt hebt, hoeveel schoenen ik misbruikt per jaar, dus dat ga ik nu es niet doen.
Nu ga ik het eens hebben over mijn drankgebruik, want daar kwam ik vandaag achter dat die niet gemiddeld is.

Een onderzoek wijst uit dat gemiddeld per Nederlander 20 liter wijn per jaar wordt gedronken, dat zal ongeveer in houden dat men dan anderhalf fles per maand drinkt. Gemiddeld genomen lijkt me dat errug weinig. Als je mijn situatie bekijkt (is niet gemiddeld) praat in vergelijking met het gemiddelde over een grootverbruikershoeveelheden. Voor mij zelf kom ik op meer dan 100 liter wijn per jaar!

100 liter!!!!!!! zoveel melk heb ik nog in mijn hele leven nog niet gedronken!!!!
Voor je gaat denken dat ik een probleem heb met drinken, kan ik je ongerustheid wegnemen door te stellen dat het drinken me goed afgaat!
Dan heb ik het nog niet eens over al het bronwater wat er doorheen gaat, dat is namelijk nog veel erger. Namelijk 3 liter per dag, dat is 21 liter per week, en dat weer 84 liter per maand en dat weer is 1008 liter per jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ach tja ik ben niet gemiddeld dan de gemiddelde


Rogier

Geen opmerkingen: