woensdag 28 mei 2008

Nieuw toestel, nieuwe plaatjes





Gister heb ik een digitale fotocamera aangeschaft, en dat is om eerlijk te zijn mijn eerste fototoestel wat ik ook gekocht heb. Een tijd deed ik het met het cameraatje in mijn telefoon maar wilde toch al een tijdje iets beters. Na wat zoeken in de stad en op internet kwam ik een voor mij geschikt apparaatje tegen. Het is de Samsung L730 zilverkleur geworden, ik ben gevallen voor haar uiterlijk van die is vrij smal en het gewicht is met 133 gram ook niet zwaar te noemen. Het is natuurlijk geen super de superluxe fototoestel waarmee je de zweetdruppels onder de oksel van een loper zal kunnen fotograferen. Toch is dit een heel mooi toestelletje en ook om mee te nemen op langere duurlopen, die zal ik nu ook echt weer moeten gaan lopen met deze camera en de marathon van Zeeland in het vooruitzicht. Vooral tijdens die lange duurlopen kom je soms in prachtige gebieden waar ik vaak alleen door heen loop. Ik denk dat ik er mee kan doen wat ik wil namelijk simpel en makkelijk foto’s maken. Natuurlijk moet nog een en ander uitgezocht en ingesteld worden dus toog ik met mijn camera richting het Noorderplantsoen om daar wat plaatjes te schieten en het toestel in te stellen. Het eerste oordeel is dat deze Samsung L730 erg gebruiksvriendelijk is en ruim voldoet aan mijn verwachtingen. Zie hier de eerste resultaten….


1 opmerking:

rinusrunning zei

Inderdaad licht en klein en veel plezier er mee.
Groet Rinus.