vrijdag 6 juli 2007

Het leven gaat door!

Het leven gaat door ook al blijft het regenen! Vanmiddag, mijn weekend was begonnen en had er natuurlijk weer zin in. Zin in het weekend, zin om een stuk te lopen. Terwijl ik onderweg naar huis liep kwam het hemelwater weer met zwembaden tegelijkertijd naar beneden. Ergens in de straat riep een of andere gek de naam Noah en zijn ark, wie niet kon zwemmen moest tijdig zijn kaarten reserveren. Nou dat is dan pech voor de Surinamers onder ons dacht ik bij mij zelf want die houden niet van voorverkoop. Het regen bleef maar komen, en mede daardoor dook ik een sportoutletzaak (mooie scrablewoord) in. Eerst zat ik maar wat doelloos rond te loeren in de overvolle rekken, het spul was schijnbaar van de vrachtwagen gevallen want alles was er alleen in de maat M. opeens vond ik een broekje om in te hardlopen, een wijd sportbroekje en dat was wat ik zocht want wil de rest van de zomer wel normaal in het plantsoen kunnen lopen zonder nagestaard, gefloten en weet ik veel wat meer te worden door het vrouwelijk volk. Als het niet van de vrachtwagen gevallen is mankeert er wel iets aan, en dat was bij dit broekje ook zo, want het was voor een maat M groot uitgevallen en dat was natuurlijk in mijn voordeel. Snel door de regen toog ik met mijn nieuwe aanwinst naar huis. Na de regen zal ik gaan lopen besloot ik voor mij zelf, dus ik wachtte en wachtte en wachtte nog maar eens. Noah zijn boot moet vast al vol geboekt zijn bedacht ik me terwijl ik weer eens naar buiten keek. Later op de avond hield het op met spetteren, dus meteen in de loopkleren gedoken en op pad. Nou tot de einde van de straat heb ik het droog gehouden, ik was nog niet de hoek bij de Griek om of het begon weer. Maar ja ik liet me daar niet van de wijs brengen, dus gingen de gehoorapparaten in een boterhamzakje en ik liep verder de regen in. In de regen heb ik goed kunnen lopen, verder geen mens in het park en alle mooi weer lopers zaten natuurlijk binnen. Heerlijk heb ik gelopen, al hoorde ik de vogeltjes niet fluiten. De regendruppels spoelden de drukte van de week van mij af en zo kan ik fris het weekend beginnen!!!!!

Fijn weekend allen

Geen opmerkingen: