zondag 25 februari 2007

Ouder worden

Het vriendennetwerk op het internet hyves genaamd is op verschillende manieren confronterend. Op de eerste plaats kom je ineens allerlei oude bekenden tegen die je in het werkelijke leven niet meer tegen zal komen. Maar op hyves is dat veel eenvoudiger, zoekt een van je oude vlammen je hoeft ze alleen je naam in te typen en klaar is kees. is op zich niet zo erg want daar voor heb je een deleteknop. Voor de echte diehards heb ik het moeilijker gemaakt want ik heet op hyves heel snikkie ernesto74. Hyves geeft mij het gevoel dat ik ouder wordt, en dat komt vooral door de vele oud-klasgenotes die op de site opduiken. Voor alle duidelijkheid ik heb in het verleden eigelijk alleen maar tussen vrouwen op school gezeten. Niet dat ik dat heel erg vond integendeel zelfs maar ja dat is een andere verhaal. Wat vroeger verlegen puberale meisjes waren zijn nu volgroeide vrouwen.

Maar ja die meiden worden ook allemaal oud of beter gezegd ouder, en wat krijg je als vrouwen wat ouder worden? Ik ben doel nu niet op rimpels en ander uitgezakte toestanden maar kinderen! Juist kinderen, de een heeft er 2 de ander 4 en weer een ander houdt het bescheiden met eentje omdat meer kids de carrièreplanning in de war schopt.. Aan de foto’s te zien ben ik van geen de vader, dus dat stelt me wel gerust. Toch als ik dat zo zie denk ik wel eens van loop ik nu zover achter? Of lijkt dat alleen maar zo? Misschien ben ik wel haast de enige die zo verstandig is geweest zich niet te gaan binden en zodoende nog kinderloos rondt loopt. Dat kinderloos zijn is natuurlijk nooit met alle 100 procent zeker te zeggen maar ik ga er vanuit dat het wel zo is. 32 jaar en rennend op mijn benen, misschien moet ik eens al die hardloop energie toch (tijdelijk) ergens anders aan besteden. Ach de tijd zal het leren, en tot die tijd vindt ik het wel best zo……..

Het bovenstaande menu is een nieuwe rubriek rijker namelijk Musica. De boekenkast is ook weer bijgewerkt. Nieuwsgierig? check it now!!

Geen opmerkingen: