donderdag 20 oktober 2005

19 oktober 2005 De stoute schoentjes aan!

















Vandaag heb ik niet hardgelopen maar wel een uurtje op de hometrainer gezeten, lekker muziekje bij aan en fietsen maar! Lekker zweten en en mee bleren met Blof, kortom gewoon effe op de hometrainer. Einde van de middag ging ik naar Heysanti toe, effe eten bij pa en moe. Dat was weer zoals altijd lekker. De rust was weer terug gekeerd na alle toestanden van vorige week. De afgelopen dagen had ik me ook bezig gehouden met welke marathon ik as voorjaar zal gaan lopen, er schoot van alles voorbij. Praag, London, Lutjebroek, Luxembourg en de rest van de marathons die in het voorjaar gehouden word.

Maar goed met het mozartjaar in gedachte en in de wetenschap dat er een leuke groep runners heen gaat heb ik besloten om me op te geven bij de Manhattanloopgroep voor de marathon van Wenen!!!! Er is nog een maar ik sta nu als eerste op de B-lijst, nee het is geen lijst van verboden dingen ofzo, maar een lijst van mensen die nog niet eerder met de loopgroep die kant zijn opgegaan. Ik sta als eerste op de lijst en zie met veel spanning de sluitingsdatum van de inschrijving tegemoed!

7 mei marathon wenen
27 augustus Groningen marathon
kortom er wordt alweer druk gewerkt aan het programma van 2006

Dus wordt vervolgd!




Rogier

Geen opmerkingen: