dinsdag 22 augustus 2006

Wartaal leeft!!!!

De afgelopen weken was er onregelmatig iets op wartaal te lezen, de trouwe fans krabbelden na een paar dagen stilte ongerust over hun bol. Maar ja het kan ook zo zijn dat men allemaal met vakantie was en niemand er iets van vernomen heeft dat er niet elke dag meer nieuwe wartaal verscheen. Nu gaat dat weer veranderen, ik zit weer op mijn eigen stek, dus live van uit het hart van Groningen. Wel moet gezegd worden dat het wel weer effe inkomen is om weer lekker lustig op los te typen. Het toetsenbord voelt nog wat onwennig aan en het valt nu ook op wat voor trage pc ik heb. De muis is vrij kut en het beeldscherm is ook niet meer wat het geweest is. Dus wie weet wordt dat straks met het eerst loon de boel hier vernieuwd. Maar eerst nog maar effe doen met dit traag spul.

Het is ook weer wennen om opeens weer thuis te zijn, opeens heb je geen hond meer weer je 3 keer per dag mee loopt, geen groot huis wat je netjes moet houden en zeker geen keukenblad wat je nachtmerries bezorgd. Zeker ook geen betonwegen die je gebroken ledematen bezorgen. Geen geluiden van grasmaaiers, kutkinderen (nou ja zijn geen kutkinderen maar eerderd kutouders) of andere lawaaierig volk. Hier hoor ik mijn vertrouwde geluiden weer, geluiden van de kleine mogdul en van de stampertjes van boven die mij verzekeren dat ik niet doof ben geworden van het kinderlawaai. Trouwens vindt kinderen heel leuk hoor, maar je moet ze dan als ouders wel opvoeden en dat onbreekt er een beetje aan geloof ik. Daar moet je gewoon vroeg mee beginnen, want anders wordt het nooit wat. Dat laatste laat dat uitstekend zien bij de nieuwe lading studenten die Groningen mocht verwelkomen. Fietsen overal door heen, brallen en lallend over straat en dat met z on volume dat half Groningen het weet dat ze er zijn. Sommige studentes lopen met zulke korte rokjes dat je wel zeker weet dat ze niet uit Kampen komen. Ach al met al ben ik weer blij dat ik op mijn plekje zit in het hart van de stad.....

Ga effe kieken bij Noorderzon.....

1 opmerking:

Anoniem zei

succes in groningen, hoorde al dat de vvd /groningen op google earth wil ,ook om bv de marathon route te laten zien.