zondag 22 oktober 2006

Lieve Dushi

Ik schrijf je deze brief omdat ik je wat te schrijven heb. Eigelijk wil ik dit elke zondag gaan doen. Dit als een soort van biecht en biechten kan je niet beter doen dan op de zondag toch?. Dushi ik weet dat jij nu in de zevende hemel verkeerd en dat is je ook van harte gegund. Vandaag had Heerenveen geluk maar als ze straks hier in Grunn komen hebben 3 keer zoveel pech. Dan ben ik zo lief dat jij mag uithuilen op mijn brede schouders en weet je wat nog beter is ik maak mijn overbekende nasi. Maar ja dushi een ding moet je niet vergeten het is en blijft maar een spelletje. Alleen de eer van Groningen stond vanmiddag op het spel en werd ten grabbel gegooid door een slechte keeper. Ik heb vanavond ook heel voorzichtig Heite en Mems (pa en moe in het frys) over jou verteld. Mijn vader was als verwacht er uiteraard niet blij mee en mijn moeder die vindt alles best. Mijn pa maakt het eigelijk niet zoveel uit waar ik mee thuis kom maar ja dat het uitgerekend een frysin moet zijn. Uiteraard kan je stellen dat de timing erg verkeerd was want na het verlies van Groningen moet je natuurlijk niet met zoiets aan komen. Ik heb alle vertrouwen er in dat hij alsnog overstag gaat dat heeft gewoon tijd nodig. Genoeg er over eerst, ik vindt trouwens dat jij je wel jaloers gedrag vertoont want je weet toch wel dat ik nooit zomaar overstag zal gaan met die dame van 3a? Eigelijk weet je dat wel maar misschien denk je er weer te veel over na. Er zit ook zn grote afstand tussen ons, want waar jij woont ligt niet eens in Europa. Maar dat meisje kwam echt alleen langs om via mijn slaapkamer bij de hare te komen. Tja het is wel een beetje warrig verhaal maar het is echt zo. Zij was net als ik bezig met dr kamer op te ruimen en ging dr vuilnis naar buiten zetten zonder de sleutels mee te nemen. Via mijn slaapkamer werd er een trap aan gerukt en zo kon ze in dr kamer komen. Verder is er echt niets gebeurt al kan ik me voorstellen dat je bij aanrukken je verkeerde idieeen krijgt. Dat je het kaartje en het bloemetje die ik van dr kreeg erg verdacht vindt kan ik ook niet helpen. Zoiets was een spontane actie, als jij het wat meer zal doen...... Volgens mij weet ze mijn naam niet eens want er stond alleen maar (lieve) buurman op. Jaloers zijn zal wel vrouw eigen zijn, maar dushi maak je hoofd er niet moe mee. Ik denk als je mn nasi komt proeven dat je dit allang weer bent vergeten. Maar ja dushi ik ga er mee stoppen met het schrijven van deze brief want de baas verwacht me morgen al op tijd en dan moet ik ook werken enzo.

Dus doe rustig en maak je hoofd niet te moe bij jou eigen baas, enne niet teveel frietjes eten he, want je kontje is nu mooi zo.......

mi stimba bo





Ben jij een dushi en je voelt je enigzins aangesproken door mij? kom dan elke zondag mn site effe checken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik Zal Met Smart Wachten Wat Je Morgen Weer Aan Dushi Hebt Te Vertellen :-))