donderdag 26 oktober 2006

Uitgetikt

Vandaag ben ik verdrietig en ook een beetje boos. Waarom moest het nu gebeuren nu heb ik het natuurlijk niet over die rode kaart voor Lindgren van de FC maar over iets veel ergers. Vandaag was het gedaan met het tikken, mijn trouwe vriend aan mijn linkerhand is niet meer.Sinds vanmorgen een enorme leegte achterlatend want laten we eerlijk zijn groot was die. Niet te groot maar wel groot genoeg om iedereen te laten zien wat voor mooie Breitling ik wel niet had. Opwekken mocht niet meer baten tervergeefs was ik een half uur bezig om hem tot leven te wekken. Nu ben ik er ook achter gekomen dat wat ze bij ER (net5) doen maar dikke flauwekul is, het werkt gewoon niet! (tenminste niet bij mijn breitling) Ik voel me nu naakt zo zonder de horloge aan mijn pols. Nog steeds kijk ik naar een lege pols en zonder de tijd voel ik me tijdloos, daardoor heb ik per ongeluk 5 minuten overgewerkt. Maar ja dat verreken ik morgen wel.Ik heb hem dik 3 jaar mogen dragen,weliswaar een echtenepper maar ja ook met nep scoor je bij de vrouwen. Nu nou ja na het verwerken van dit verlies snel op zoek naar een blitse blingding om zo bij de tijd te zijn en te blijven. Straks moet het ingaan van de wintertijd zal het helemaal wennen zijn, maar ja alles went ook een leven zonder horloge maar het voelt alleen zo raar.




Gelieve geen bezoek, bloemen of kaarten............. (nou ja leuke kaartjes mag altijd)

1 opmerking:

Anoniem zei

Gecondoleerd Rogier(-; Je weet dat er dingen bestaan, weeswinkels, waar je verse mooie ieuwe glimmende hevig tikkende nieuwe kan aanschaffen, ook zij verlangen naar een eigenaar, ook zij willen weer gekoesterd worden((-;