maandag 2 april 2007

Groetjes uit Osdorp

Het waren Amerikaanse toestanden in Amsterdam, nou ja misschien was dat altijd al zo geweest. Met een heuse bomaanslag werd de eerste procesdag van Holleeder en kornuiten ingeluid. De bunker van Osdorp zoals de zwaarbeveiligde rechtbank liefkozend genoemd wordt raakt zwaardbeschadigd. Na de vondst van een niet ontplofte explosief werd de zitting verplaats naar een andere rechtbank elders in de regio. Het mag duidelijk zijn Holleeder heeft zoveel vrienden als vijanden. Teveel mensen zijn bang dat hij gaat praten, en dan niet zinloos of PSV wel of geen kampioen wordt maar over de duistere zaken die ver in de onderwereld verborgen liggen. Misschien hebben ze daarvoor wel ene Reinier S (verdachte in moorzaak Gonda Smit) voor ingehuurd, deze beste man had gisteravond de hoofdrol bij Peter R de Vries. Wat is die man afgegaan voor de buis, lachwekkend net iets voor “ American Stupid Criminal of het grootspraak is of niet in geval zal na zijn tv optreden niemand hem meer vragen om een of ander vuil klusje op te knappen.

Vandaag speelt Holleeder de hoofdrol, en het zal me niets verbazen als de advocaten zijn verdediging in rapstijl zullen uitvoeren. Of misschien rapt Holleeder zelf wel de boel daar aan elkaar. Zijn advocaten zeggen er logischerwijs er nog niets over, maar het zal zo kunnen gaan (vergeet je rapbeat niet aan te zetten)

Ik ben de mang
Dus no spang
Ik heb heel wat te vertellen
Dus Osdorp let op je tellen
Dit wil de onderwereld zeker niet horen
Dus proberen ze me een gat in het hoofd te boren
Ach misschien liet ik het wel zelf doen
Ene Reinier doet alles voor poen
En nu doet iedereen het in de broe
Zelf lach stilletjes mezelf in een deuk
Want mensen ik ben de mang!!!!
Dus no spang……..

Geen opmerkingen: