zaterdag 28 april 2007

Polo time


Ik verkeer in een heus polomood, heb ze in uiteenlopende kleuren. De kleurblauw is mijn lievelingskleur en dan is het ook niet zo gek dat ik verschillende polos in verschillende tinten blauw heb. Heb er zelfs een in het oranje, welke natuurlijk aangedaan wordt met Kdag. Op die zelfde dag speur ik de braderie en andere markten af naar polos en dan het liefst in de kleuren groen en geel. Of ik die kleuren zal vinden is nog maar de vraag want aanstaande maandag is het voornamelijk oranje wat heerst. Als ik er nog een rode bij kan vinden heb ik de primaire kleuren bij elkaar en dat staat wel leuk in de kast. De kleur blauw is duidelijk favoriet en je zal haast denken dat ik het in mijn cv gezet heb en zo aan mijn huidige job ben gekomen. Waarom nu opeens aan de polo? Vroeger moest ik er niet zoveel van hebben, veel te studentikoos en andere rare verzinseltjes om toch geen polo aan te hoeven doen. Maar ja zelfs wartaal wordt ouder en wijzer, en een T-shirt doet het ook niet meer. Nu is het zo dat ik mijn T-shirts allemaal al ritueel verbrand heb hier achter op de binnenplaats. Het is trouwens ook niet zo dat ik nu alleen maar polo draag want nu zit ik in mijn lichtblauwe Argentinashirt dit te typen. Maar de Che shirts, Ali bombarie shirts en gewone shit shirts gaan gewoon in een grijze zak, en als ik er echt aan toe ben verdwijnen ze richting de kledingbak. Zo hou ik er dan ook nog eens een goed gevolg aan over als ik eens een zwerver in de stad tegen kom met een oud shirt van mij aan. Eerst maar effe maandag de collectie polos uitbreiden.....

Geen opmerkingen: