zaterdag 23 juni 2007

Nieuwe schoenen deel (2)

Wat nieuwe schoenen kopen betreft lijk ik op hol geslagen te zijn. Kon ik vorige week zaterdag de nieuwe loopshoenen halen kocht ik me donderdag nog een stel leuke en vlotte zomerschoenen. Omdat de finale vanavond in de stad wordt gespeeld was er veel te doen dus ook een braderie, tja wat heb je vaak op braderies te koop? Juist overbodige schoenen die de ondernemer graag kwijt wil omdat het de kleur van 2 jaar geleden is of de kleur gewoon niet doet bij de loper. Dit kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan en kocht 2 paar loopschoenen voor een heel zacht prijsje. Vele tientallen euros uit gespaard en een de eerste test met de beide paar schoenen zijn geslaagd. Nu is het een hele tijd gedaan met schoenen kopen!!!!!
Aanwinst1 Pearl Izumi Syncro Float



Aanwinst 2 de Mizuno Wave Omega 2





Geen opmerkingen: