donderdag 16 juni 2005

15 juni 2005 Black or White

Now I Believe In Miracles
And A Miracle
Has Happened Tonight

Tja dat zullen de juryleden zich ongetwijfeld af hebben gevraagd, is die nu black of white? Ik heb het natuurlijk over Michael J. Hij is onschuldig verklaard door een overwegend blanke jury. Misschien is het daarom dat hij een glorix behandeling onderging. Maar goed Micheal gelooft vanaf nu in een Miracle. Zelf geloof ik niet dat hij schuldig is, want in Amerika zijn ze zo preuts als de pest zelfs een tepel veroorzaakt er een complete rel. Die Amerikanen zijn best wel apart, want wanneer er een dorp in Irak wordt plat gegooid hoor je ze niet. Je hoort ze alleen wanneer MJ in opspraak komt wanneer hij in Neverland kinderen laat logeren. Nou als ik eigenaar was van Walibi mochten de kids uit de Bijlmer ook gerust komen slapen, tja dan wel niet in mijn bed natuurlijk das was ook wel een beetje gaar van MJ. Maar goed hij kan zich nu helemaal weer storten op zn neus en zn danspasjes.
Het seizoen is voorbij en van Persie had eigelijk zin om te scoren, maar ja het doel wilde niet zo erg meewerken dus zit Persie in de Jail. Het doel had hem namelijk aangegeven wegens onechtelijke gebruik van het doelgebied. Schijnbaar is er toch een en ander gebeurt want hij zit nog steeds vast, maar ja hij is dan ook nog geen Kluivert, want die kon zelfs zonder bleekbehandeling van alles flikken in de grote mensenwereld. Ik denk dat het daar aan ligt kleine jongens in de grote mensen wereld, alles draait om hun heen en ze weten bij god niet waar ze met hun tollie heen moeten tja dan gaan ze vreemde dingen doen. Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat er pubermeisjes zijn die nog nat in hun broekje worden als ze zulke jongens zien, vaak zien die jongens hun niet staan en dan gaan ze wat roepen. Maar goed al met al heeft van Persie wel de tijd tijd nu om eens goed de biografie van George Best te gaan lezen...............

Rogier

Geen opmerkingen: