zaterdag 18 juni 2005

18 juni 2005 Running with the Devil

Vandaag stond er weer es een wedstrijd op het progamma en moest net als vorige week met de trein. Dit keer waren het maar 10 min trein ipv van 3 uur....
De 10 km van Winsum stond op het programma, dat maakt weer deel uit van het loopcicruit. Voor de start kwam ik nog wat boerentrienen tegen die ik nog kende van de club in Veendam. Of ze wisten niet meer wie ik was, of ze zijn me al weer vergeten, in elk geval de boerentrienen zeiden geen boeh of koe. Maar ja dat is verder ook niet boeiend, je zal haast denken dat ze mijn weblog hebben zitten lezen (nooit meer Veendam maart) maar betwijfel het want zo goed kunnen ze daar geen Nederlands.
Maar goed was er gekomen om te rennen en dat heb ik daar ook best wel gedaan!
Na mn startnr gehaald te hebben zat ik nog effe heerlijk in de zon genieten van het mooie warme weer. Een pr zat er dit keer niet in dat wist ik van te voren alwel, te warm en de zon stond ook aardig laag wat voor mij wat lastig maakte om meteen voluit te lopen.
Dus ik liet het allemaal maar op zn beloop. De start was inderdaad wat lastig ivm de zon had wel een zonnebril mee maar die was daar niet afdoende. maar eenmaal op gang ging het best wel lekker, ging lekker gelopen en hier en daar om me heen zag ik mensen knalrood aan het worden net alsof de duivel achter hun aanzat. Want tja het is ook best warm dan hoor als je met dit weer gaat lopen .....
Ik bleef rustig, en had al na een ronde door dat een podiumplek er niet in zat vandaag.....
Daarom is mijn tijd van 45 min wel aardig te noemen, wat ook leuk was was de cd die we na afloop kregen als herinnering. Daar stonden allerlei nr op wat met runnen te maken heeft zoals Van halen met Running with te devil, trafasie met als je niet verder kan dan draag ik je enzo en Tina met The Best. Tja kortom weer een muzikaal avondje in Winsum!

Rogier

Geen opmerkingen: