zaterdag 4 juni 2005

3 juni 2005 Neder raphiphaphop?

Ik ben de felle vrijgezel
en ook een snelle rapgazel
van een duel maak ik een rel
en wel dat wordt voor jou de hel.
Op een dag liep ik weer op straat
net centen gebeurd van de staat
tja was weer een hele blije man
die weer van alles kan
De hele dagen gaan hardlopen
en dan maar hopen
dat die hart van me niet blijft stil staan
want dan ben ik echt naar de maan
Ja dit is keiharde shit
het gebeurde niet eens in de IT
het is van een Grunner boer
en niet eens van een stomme hoer
Rappen kan iedereen
ach nu schop ik weer tegen het zere been
tja wat moet je anders ook doen
tja misschien gaan werken als toen?
dit begint steeds meer te lijken op dichten
en dat is meer iets voor nichten
daarom hou ik maar op te rappen
om snel naar die geile vijwen op sbssex te zappen
jaa dit is Hortusposse
en we zijn errug closse
maar no spang
want ikke ben de mang

Geen opmerkingen: