zaterdag 2 december 2006

Drukte

Het is zaterdagochtend eentje zoals vele andere die deze zaterdag zijn voorgegaan. Naast mij is het al een enorme bedrijvigheid want de huurbaas verbouwt weer wat van zijn studentenhokken tot iets leefbaars. Zelf heb ik niet veel op het programma staan het zijn de gewoonlijke zaterdagse dingen. Snel met het doekje door de tent om daarna net zo snel door jumbo te draven. Buiten zie ik allerlei koopvee nerveus lopen de winkels langs te drentelen, voor de sint was het zeker druk met ruim 7 miljoen pinopdrachten op een dag! Zelf hield ik het vandaag bij een. Snel zet ik de spullen waat het hoort, dus de tolietpaper in de ijskast en het brood in de schoenenrek, de de pindakaas bij de afwasmiddelen en de glorix in het wijnrekje. Ach wat maakt het uit volgens sommigen zijn beide even dodelijk giftig, alleen gaat het bij de een wat sneller dan bij het andere gif. Ach wat maakt het uit? Dat moet de buurman ook gedacht hebben want die hangt al de hele ochtend uit te waaien aan een stuk touw achter in de steeg, of is het nu zijn jasje. Ach wat maakt het uit het is zaterdag en ik doe mijn ding snel stop ik het laatste wasgoed in de machine en laat hem lekker draaien alleen vergeet ik de kraan open te draaien maar ja wat maakt het uit. Daarna trek ik mijn loopkleren aan, nog effe dushi aandacht geven want die is jarig vandaag. Snel trek ik mijn loopschoenen aan en heb daarbij zn haast dat ik bijna de sleutel vergeet, waarom al die haast? buiten giet het behoorlijk maar dat houdt mij niet tegen, heerlijk stap ik naar buiten en zet mijn eerste stappen in de regen, yes i am FREE!!!!!!!!

it's saturday morning
and who's gonna play with me
six in the morning baby
i got a long long day ahead of me

Tja blijft heerlijk altijd zn zaterdag hoe het weer dan ook is.......

Geen opmerkingen: