vrijdag 15 december 2006

Het monster van het park....

Als ik iets doe dan moet het meteen ook effe goed en dat zijn jullie wel van mij gewend. na de hardloopkniekousen zit er sinds vandaag weer wat nieuws in mijn hardloopcollectie. Vandaag kocht ik namelijk een heus hoofdlampje, en ja dat is bedoeld om er mee in het donker te lopen en op je hoofd te zetten. Zien jullie het al voor je? straks in de hardloopkleren, kniekousen aan en een lampje op het hoofd. Ik denk dat ik me hier wel mee kan redden maar ben eerder bang voor de reacties in het park. Gillende vrouwen, honden die van slag raken en vluchtende junks. Ik denk dat ik nog geen ronde kan lopen en dan heb ik het hele korps achter me aanzitten. Zelfs de het leger wordt ingeschakeld, getuigen of beter gezegd de slachtoffers worden opgevangen door slachtofferhulp en hebben geen idee wat er door het park sloop. Niet lang er na doen de eerste verhalen al de ronde over een invasie van een ander soortig leven die niet van deze planeet afkomstig is. Niet lang er na wordt ET weer een complete hit, en vele spotters liggen elke nacht in het donker in het park te wachten op de vreemde verschijning van het park. Jomanda neemt te denken dat ze contact kan leggen, en ja dat kan allemaal en dat is niets eens zo moeilijk want mij mailen is zo gepiept. Of men kan denken dat er een of andere James Bond actief is in het park. Ach niets van dit zal gebeuren, ik zal hoogtens worden aangehouden omdat ik er zo vreemd bij loop, en dus eigelijk voor gek loop. Maar ja daarvoor loop je ook in het donker toch? Nou ik ga het eens proberen. Mocht niet terugkeren dan is het of ik zit in de cel wegens ongehoort gedrag of dat ding van 2,99 heeft kortsluiting gemaakt en de nachtblinde speedy kwam noooit meer terug.......

Update 22:55 uur: Wel lache voor die 2,99. Natuurlijk was het geen zee van licht maar kon hem och aardig gebruiken op de wat donkere stukken van de route, en al met al 50 min gelopen :) Alleen zag ik een stel negers bijna over het hoofd, maar ja die horen licht op de fiets te hebben en als ze nou gewoon hadden gelachen zoals de meeste negers doen had ik ze wel gezien.......

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Rogier, zo'n lampje ga ik ook nog eens aanschaffen. Toen ik met JeroenVN een duurloopje aan het doen was in de donkerste uithoeken van Zaventem, was ik erg blij dat hij zo'n ding had ;-)

groeten en tot volgende week, long time no see
Ton