zondag 3 december 2006

Lieve Dushi (7)

Voor ik begin aan mijn zondagse biecht aan jou wil je nogmaals van harte feliciteren, ja dushi ik weet ut heb het al 100 keer op alle mogelijke manieren gedaan maar kon het gewoon niet laten om het hier nog eens te doen, want zo weten mijn trouwe lezertjes ook dat je jarig was. Die denken nu natuurlijk wat zit hij nu in Groningen te schrijven terwijl hij jou een cadeau had moeten brengen aan de andere kant van de grens. Nou ja je houdt niet van bezoek dus ging het hele feest niet door, en wat je zie over je memmie dat ze geen blanken gewend is denk ik ook maar een soort van uitvlucht. Ik denk dat je gewoon nog een beetje te verlegen bent om een blanke aan je memmie voor te stellen. Aan je memmie zal het niet liggen hoor, want ze leek me heel aardig tenminste voor de cam want ze zat maar te zwaaien. Maar ja in het echt kan het altijd anders zijn toch? Heb je dr wel gezegd dat ik heel lief en aardig ben? Maar goed dat feestje en cadeautje komt nog wel. Zo dit was effe een huishoudelijke mededeling op naar een ernstige zaak.

De schrik zat er van de week er effe goed in. Nou ja schrikken is misschien wel een heel verkeerd woord. Je bekentenis kwam wel als een volslagen verrassing tenminste voor mij wel, want dushi ik was me van geen kwaad bewust. 7 kilo!!!en dat in 2 maand, en weet je dushi ik voel me echt schuldig over. Heb er nachten van wakker gelegen om te bedenken hoe dat nu kon. Ik kon niets bedenken, mijn memmie denkt meteen dat ik de dader ben, maar ja dat is ook niet zo gek toch? Vanmorgen las ik over een of andere Afrikaanse stam, die mannen daar maken de vrouwen zwanger met een knipoog, dus ik denk dat het dan hier ook het geval is. Ach wat maakt het toch uit? Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? Enne onze memmies komen daar ook wel weer over heen, tenminste dat hoop ik. Misschien loop ik wel veel te hard van stapel en ben je gewoon wat wintervachtje aan het opbouwen, en dat kan denk ik geen kwaad want ik denk dat we een erg strenge winter krijgen, de rest denkt juist van niet maar ja in fryslan is het toch altijd kouder toch dushi? Dat samen sporten zie ik zelf wel zitten hoor, jij zal nog effe moeten gaan wennen aan het idee maar ja alles went toch? Ik ga je drillen, afpeigeren en afbeulen om daarna weer heel lief te zijn, voor je (gezond) te gaan koken en natuurlijk die massage om die vermoeiende spieren te verwennen. Kortom je wordt die nieuwe GI JANE niet te verwarren met Jeanne d arc (al zal je wel effe voelen zo in het begin) Maar dushi ik denk dat ut allemaal wel mee zal vallen, want ik kon vanmiddag niet echt ontdekken waar die 7 kilo extra nou zat dus No spang je. Zo de wereld op het www is weer op de hoogte van ons wel en wee het lijkt net op een soap vindt je ook niet dushi? Het wordt tijd dat je ‘’ amigu na djadomingo ‘’ gaat tieppen met je nieuwe word2021……

Doe die lieve memmie van je de groeten, enne zij was me toch effe voor met goud, maar ja volgende keer ikke. Het goud stond je trouwens erg mooi.

PS: wist je dat word2000 en ook word2021 Fryslan verbetert in Friesland hehehehe……………………………………

Mi stimba bo zoals altijd………….

Geen opmerkingen: