zondag 10 december 2006

Lieve dushi (8)

Ja je hebt het goed gezien, je foto is weg! Dat is natuurlijk niet zomaar, ten eerste is dat omdat ik teveel afgeleid wordt op mijn werk. Verder krijg ik steeds meer reacties van jaloerse vrouwen die ook op mijn wartaal willen staan, en sommigen zijn jaloers op jou. Die roepen van allerlei minder vleiende woordjes op het www tegen mij. Om je eerlijk te vertellen heb ik die geprint en op mijn beeldscherm gehangen. Tja ik weet het dit klinkt wel erg apart, en het is niet eens een echte foto ik moet het doen met zwart-wit(dus stuur snel een echte). Ten tweede heb ik hem uit een soort van zelfbescherming op gehangen want op het werk zit een vrouw achter me aan. Dat wil ik niet dus daarom heb ik die foto ook gehangen op mijn bureau en moet zeggen sinds ik dat gedaan heb heb ik van die vrouw geen last meer.

Ik vindt het heel erg dat je gedrogeerd bent door een stel pieten, ik heb meteen woensdag er werk van gemaakt, en door de marine de boot van Sint laten enteren. Van alle pieten hebben we DNA materiaal afgenomen. Helaas heeft dit nog geen match opgelevert, weet je trouwens wel zeker dat de daders pantydragend en zwart waren? Ik hoop dat je van de week samen met mij het smoelenboek op het bureau wil gaan bekijken, want misschien herken je ze. We houden ze nu nog in het geheim vast in een ondergrondse cellencomplex op Texel daar weet niemand iets van af dus mondje dicht. Als je dan morgen effe de daders aanwijst zorgen wij voor de rest. Voor de rest maar snel vergeten lijkt me. Trouwens kan je wel goed dansen? want een andere verkaasde negerin namelijk mijn jongste zus is haar vakantie gaan vieren op Dominicaanse Rep. Ze danst al een blanke, heb jij daar ook last van? of is dat Fryse klompendans wel swingend genoeg om het kontjedraaien niet af te leren? Voor het geval je wat bijles nodig bent heb ik hier een heerlijke dvd liggen van Kassav, en geloof me dat is swingend genoeg!!!! Trouwens mijn zus doet ook aan stigmatiseren want ze denkt dat daar iedereen op haar lijkt, heb jij daar aan de andere kant van de grens ook last van?? Lijkt mij zelf niet echt waarschijnelijk want er is in heeeeel frysland maar een Dushi.

Nou ik ga hier weer swingen op Kassav en de hond nog voor het slapen gaan een verhaaltje vertellen.

PS: Zijn die foto schoots nog gelukt? als er een echte hele mooi, sexy, lieve foto bijzit zetten we hem op wartaaaaaaaal.

Mi stimba bo

Geen opmerkingen: