donderdag 6 maart 2008

Zin in....

Ruim 8 maand voor de start van de Zeelandmarathon is deze met 1100 deelnemers volgeboekt. 8 maanden heb ik nog de tijd om weer in vorm te komen voor deze mooie maar zware marathon. 8 maanden de tijd de tegenstanders te observeren want de deelnemerslijst staat al online. 8 maanden de tijd om in een super vorm te komen. 8 maanden tijd de overtollige dingen kwijt te raken, welke heb hardlopen alleen maar zwaarder op maakt. Kortom 8 maanden de tijd om naar deze marathon toe te leven. Tja wat doe je zoals in die 8 maanden?, LOPEN met zal het zeker en dat op een verantwoorde manier, want ik wil blessures buiten de deur houden. Die 8 maanden lijken een eeuwigheid maar die zullen snel voorbij zijn en om die marathon een beetje fatsoen te kunnen lopen moet heb ik die tijd wel nodig. Bang dat ik het niet haal ben ik niet want het is en blijft een marathon. Tussen de 1 en de 42 km kan er van alles gebeuren waardoor het lopen moeilijker wordt of juist als de tierelier gaat, dat laatste kan als snel als er een sterk briesje aan de kust staat. Als het een keer in de aankomende maand niet zo lekker gaat wat lopen betreft zal ik me daar niet al te druk overmaken, want na een slechte (loop)dag komt er altijd wel een betere, nou ja niet altijd maar ja daar heb je als loper niets over te zeggen. De komende maand zal ik flink moeten trainen, de bekende bloed, zweet en tranen zullen er vloeien, er zullen weer de nodige wedstrijden gelopen worden. Ben benieuwd waar ik straks na 8 maanden van noeste trainingsarbeid zal staan. De komende maanden zullen er weer wat wedstrijden gelopen worden, en het liefst stuk of wat halve marathons. Straks heerlijk lopen in de zomer door het Grunner land, tja heb er weer zin in.



Maar nu ik naar het kaartje kijkt, denk ik van nou...... tis toch wel een beetje ver........................

Geen opmerkingen: