zaterdag 1 maart 2008

Wartaal 3 jaar!!!

Vandaag leek mij wel een goed idee om te beginnen met een weblog, het wil niet zeggen dat er elke keer wat nuttigs op komt maar ja ik doe mn best. Probeer te schrijven over wat me die dag bezig houdt, over mn sport of andere dingen.

Dat waren mijn eerste woorden op wartaal op 1 maart 2005, dus wartaal bestaat 3 jaar! In die drie jaar is er veel geschreven over mijn sport, de politiek of andere dingen wat me bezig hield. Soms is het ene stuk wat beter dan het andere maar ja het kan niet altijd caviaar zijn toch? Ik zie wartaal als een soort speeltuin van woordjes en zinnetjes welke je als het mee zit in een mooie en goeie volgorde weet te krijgen. Als het een keer niet lukt is het ook niet erg want er komt altijd weer een volgende dag om iets beters of leukers te schrijven. Na drie jaar is de vlam nog niet gedooft wat schrijven betreft, wel ben ik bezig met mijn 3de toetsenbord, maar of dat alleen door al het getyp op wartaal komt is maar de vraag, want graag typ ik mijn verhalen onder het genot van een goed glas wijn.

Kortom op naar de volgende 3 jaar .......................

1 opmerking:

Michel zei

Gefeliciteerd, en dat er nog vele wartalige stukjes miogen volgen!