maandag 14 mei 2007

Extreme Bedroom Makeover


Hij stond niet te bleren door een microfoon in de vroege ochtend, hij kwam niet met de bus en hij het leger van blauwe mannetjes had hij ook niet bij zich. Niets geen gillende studentes uit de straat en zeker geen luxe wagen voor de deur. Hij doet alles alleen, nou ja bijna alles want het voorwerk heb ik een beetje gedaan. Ik heb het nu niet over jezus of superman maar over mijn eigen pa. Na aanleiding van het bedverhaal kwamen we tot conclussie dat de slaapkamer an ook maar meteen aangepakt moest worden. Het was eigelijk nog niet eens zo gek lang geleden door mij geverfd,maar de Herman Brood stijl sloeg niet zo aan. Dus is mijn pa deze dagen aan het toveren met de verfkwast. Dit keer wordt het een hele andere kleur, namelijk blauw en dat is niet omdat ik bij de blauwtjes aan het werk ben maar gewoon omdat het weer eens iets anders is en lekker fris oogt. Wartaal hoopt het resultaat zo spoedig mogelijk te laten zien hier op de website.

wordt vervolgd dus......

1 opmerking:

Ruurd zei

Rogier droomt van de blauwe oceaan die hij eens zal oversteken naar het beloofde land. Succes met je schilderij! Verf je er ook een paar meeuwen bij?