maandag 21 mei 2007

Free BOKITO!!!


Dieren lijken net op mensen, als er een iets doet volgen er mee. Kijk maar naar die roofvogel Abu niet veel later volgt gorilla Bokito die zijn plaaggeesten grijpt. Vandaag was in het nieuws dat een olifant in Indonesie zijn twee begeleiders plette met zijn slagtanden omdat hij boos werd omdat hij de hele dag al boomstammen om moest trekken en geen eten kreeg. Groot gelijk van zn olifant ik zal ook woest worden, maar ja bij mij die woestheid snel afzakken en snel naar mijn broodtrommel grijpen. Ik kan die dieren geen ongelijk gegeven, je zal maar als gorilla zijnde je halve leven al op gesloten zitten in een kooi met dagelijks debiele mensen om je heen waarvan het iq veel lager ligt dan de gorilla zelf. Mensen denken dieren te begrijpen en begeven zich zo op een onbekend en gevaarlijk terrein, Neem nu die doos die door Bokito gepakt is, die kwam er meerdermalen in de week dat arme beest plagen. Die vrouw had duidelijk teveel naar ‘’Gorillas in de mist’’ gekeken, dat die aap ook zijn hand tegen de hare tegen het glas drukte wil niet zeggen dat het liefkozend bedoeld is. Misschien is Bokito wel zo verstandig of wel gemanierd dat hij geen middelvinger opsteekt. Dat is jaar in jaar uit zo door gegaan, en ineens bedacht hij nou grijp ik het mens en dat deed hij dus. Hij heeft het wijf goed te grazen genomen zodat hij er zeker van is dat die zich niet meer vertoond bij zijn kooi. Laat haar maar mooi met de kapucijneraapjes dollen, al hoewel die in groepsverband ook heel wat tot in staat zijn. Dat Bokito daarna het restaurant binnenstormde is ook heel goed te snappen want na zijn aframmeling krijg je gewoon honger, alleen zijn binnenkomst was wat te ruig en had gewoon op zn beurt moeten wachten. Maar ja volgens kenners zit hij in de puberteit of heeft last van het Mandelasyndrome en volgens weer anderen moet hij nodig aan de vrouw. Ach ik snap hem en begrijp hem volkomen, en om hem nog beter te snappen ga ik nu Gorrilas in the mist kijken, en daarna ga ik hem bevrijden!!!!!!!

FREE BOKITO!!!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, free Bokito! Steun de aktie:

http://www.shirtshop.nl/xcart/customer/product.php?productid=2376&cat=0&page=1

Anoniem zei

of
'Free Bokito' shirts
Hier http://ilovebier.spreadshirt.net te koop

"Stop that monkey business, FREE THE APE!"
"Free Bokito, jail Paris!"
http://ilovebier.spreadshirt.net

Anoniem zei

zozo Bokito staat gerant voor spam....