woensdag 17 oktober 2007

Daaag Dell, welkom Bell.....

Vandaag is het wartaalcommunicatiecentrum volledig vernieuwd. ik liep al tijden met de gedachten om eens een nieuwe pc te kopen. De pc waar ik alle stukjes het www in schoot was al bijna 10 jaar oud. Laatst was er een dame die veronderstelde dat ik 10 jaar achter liep met de rest van het land. Natuurlijk ben ik niet zn meeloper als het gaat om nieuwe dingetjes als het gaat om pc of phone. hele tijd heb ik mezelf wijs kunnen maken dat ik het nog met het oudje beessie kon doen. Maar het oude beessie liet steeds vaker blijken dat ze het niet meer aan kon. Vandaag gaf ik mijn trouwe pc de genadeschot door met een nieuwe thuis te komen. Het is een heuze Packard BELL geworden met een supermonitor erbij. Dus de dell maakt plaats voor een Bell, het verschil ervaar ik nu al, alles gaat een stuk soepeler en sneller. Natuurlijk moet de nieuwe toetsenbord, vista en muis nog wennen maar ja alles went! kortom ik ben weer helemaal bij de tijd.

Geen opmerkingen: