dinsdag 9 oktober 2007

My selected mail

Elke dag is het raak, elke dag kans om de rijkste man van de straat te worden. In sommige mails wordt je verteld dat je de rijkste man van de stad bent of misschien wel zelfs van het land. Het is elke dag net jou emailadres wat uit de koker dr winnaars is komen rollen. Tenminste in mijn mailbox is dat het geval, ik heb al zoveel gewonnen dat ik nu al meer geld heb dan Gates en het blijft maar doorgaan. Ik check mijn saldo niet meer want ik weet er komt meer dan genoeg binnen. Natuurlijk moet je meteen reageren want anders gaat je buurman of een of andere Europeaan met jou gewonnen poen er vandoor. Het enige wat je moet doen een of ander nummer bellen, en een gedeelte van het gewonnen bedrag of notariskosten aan die persoon overmaken. Ach wat maakt die 5 of misschien wel 10 000 euro nou uit op die dikke 5 ton euro wat je hebt gewonnen? Vaak is het een Engelssprekend persoon die alleen met een 06 nummer te bereiken is, maar ja mijn engels is met al die gespreken er fors op vooruit gegaan. Bij die persoon mag je dan je bankgegevens aan doorgeven, en natuurlijk doe je dat want anders krijg je die prijs niet die alleen voor jou bestemd is. Nadat je het telegrafisch hebt overgemaakt (want dat gaat nog sneller dan internet) kan je wachten, lang wachten. Terwijl jij zit te wachten zit een of andere bende hun krijgerdansje te doen om het geld wat jij hun gegeven heb. Jij zelf blijf maar wachten op het geld, en het wachten duurt dan heeeeeel lang. Natuurlijk mag ik niet generaliseren want het zijn net zo goed Roemenen die het kunstje flikken. Ik blijf me er altijd over verbazen dat er niet meer mensen er in stinken, geld winnen is met internet en een emailaccount is zo easy!!! Nu zal ik wel de vraag krijgen van menigeen van waarom heb je dit niet eerder verteld? Werken doe ik tegenwoordig alleen nog maar voor de lol, en verder leef ik mijn leven. Natuurlijk heb ik het nooit aan iemand verteld want anders zouden de vrouwen de deur plat lopen hier en ik maar aan het uitdelen blijven. Maar ja dat maakt eigelijk ook niet uit want elke dag weer een nieuwe mail met nieuwe doekoe…….

Ik ga weer, want i have 1 new message…………………

1 opmerking:

Anoniem zei

whuahuahahaa,
Weet je nog dat je me een paar maaden geleden ten huwelijk vroeg? Misschien een beetje laat maar eeh: JA IK WIL!!!

Moena