zondag 28 oktober 2007

lieve dushi (15)

Vandaag ik een uurtje eerder dan anders en dat komt helemaal door de wintertijd. Ik moet je wel eerlijk zeggen dushi dat ik vannacht een uurtje gesmokkeld heb, want toen de klok 3 uur sloeg ging ik hem snel een uurtje terug zetten zoals het hoort. Het gevolg was dat ik nog lekker effe een uurtje langer door kon gaan. Hopelijk ben jij ook helemaal bij de tijd want anders ben je morgenvroeg echt veel te vroeg en je bent al zn ochtendmensje. Trouwens nog van harte met de verjaardag van je kleine! Deze week ging weer eens snel voorbij, drukte en nog eens drukte, als ik om me heen kijk ben ik niet de enige. Van jou dushi heb ik al tijdje niets vernomen, die drukte verdringt jij, ik, hij, zij,hem, haar en hunnie naar de achtergrond. Voor een poosje kan het, maar niet te lang natuurlijk. Genieten moet ook, maar jou kennende zal dat ook wel lukken. Straks is voor mij de drukte voorbij want heel december heeft deze meneer vrij. Heb dan ook geen vakantie gehad dus nou mag ik nog snel effe! Ik ga nergens, wel ga ik touren door het land, want je weet dat die drukte het ook maakt dat je nie zoveel tijd hebt om langs vrienden en voornamelijk vriendinnen langs te gaan. Zelfs mijn jongste zus heeft nog geen officieel bezoek gehad van mij in dr nieuwe huis. Dat is wel een beetje om te schamen, maar ja heb een goed excuus namelijk druk, druk en nog eens druk. Deze week had ik ook wat motivatieproblemen met het lopen, door de drukte was er wat sprake van vermoeidheid dushi en dat is niet fijn, vooral niet voor een loper als ik. Dus daar zat ik dan te denken of ik zal gaan lopen of niet. Vaak werd het niet en dan kroop ik achter mijn nieuwe pc om een beetje in ruimte in te chatten. Misschien zijn het ook wel die donkere dagen die het maken dat die zijn wegblijft.Maar zoals je weet geef een (grunnse) boer noit op en liep vanmorgen gewoon bijna anderhalf uur! Hopelijk zijn de motivatieproblemen uit de benen gelopen. Trouwens over die nieuwe pc van mij, die is echt toppie dushi. Alles gaat echt snel weet je en mijn mail is zo in een seconde aan die andere kant van de wereld. Dat was met mijn oude pc wel anders, daar had ik steeds met uitval te maken. Nu gaat het gelukkig een stuk sneller, ik geloof 100 keer sneller (heb ik me laten vertellen), de oude pc is na een korte plechtigheid naar de kringloop afgevoerd. Wel heb ik de harde schijf verwijdert want al die foto's van jou krijg ik kreeg ik er echt niet uit! Het is gewoon een egoïstisch ding want alle moois houdt hij zelf. Ik heb nu ook een cam, dus we kunnen eens een keer cammen en dan wel normaal dus met kleren aan, dat lijkt me wel toppie.

Nou dushi, doe rustig en je best op school en geen dingen doen die een nuchtere Friezin nooit zal doen………
Mi stimba bo………

Geen opmerkingen: