maandag 10 december 2007

Afstand meten

Sinds een paar dagen heb ik www.afstandmeten.nl ontdekt. Ik was er al door verschillende mensen op gewezen van het bestaan van de site, maar had tot vorige week niet de moeite genomen om te gaan kijken. Als hardloper is afstand niet erg belangrijk als je maar loopt, en als je loopt maakt het niet uit of je 2 km loopt of 20. De ene loper beleeft met 2 km net zoveel plezier als de ander met 20 km. Als langeafstandloper kon ik het niet laten om eens met de site aan de slag te gaan. Veel routes heb ik al uitgestippeld, bij de een kwam ik op minder uit dan ik zelf altijd gedacht had en bij de ander juist weer meer. Na een paar routes uit gestippeld te hebben lijken de metingen aardig betrouwbaar.

Altijd al willen weten hoeveel je nu precies loopt of fiets???

ga dan snel effe kijken bij www.afstandmeten.nl

Geen opmerkingen: