vrijdag 28 december 2007

Lopersdipje


De laatste weken zit het lopen in het verdomd hoekje, en het lijkt er maar moeizaam uit te komen. In de weken vakantie had ik gehoopt veel te lopen, maar het kwam er maar weinig van, kortom een heus lopersdipje en dat zonder een dipsaus. Als een beer in een winterslaap heb ik me gedragen, heerlijk slapen en weinig tot niets doen. S avonds een wijntje met wat chips en een sausje. De inwendige werd goed verzorgd, eigelijk een beetje te goed want heb in een korte tijd een heus berebuikje gecreeerd. Het hoort er allemaal bij een beer in een semiwinterslaap, moet een keer kunnen toch? Als een hardcore verslaafde loper is het moeilijk het effe op een laag pitje te zetten, en als het dan eenmaal op een laag pitje staat moet alle zeilen bijgezet worden om die eeuwige vurige vlam niet te laten degraderen tot een soort van vaakvlammetje welke plichtmatig brandt. Toch heb ik de afgelopen week geprobeerd te lopen, de spullen gingen immers mee na Utrecht en elders, maar bleven steevast in de tas. Je kan 1000 en nog een redenen bedenken om niet te gaan lopen. Het regent, het is al donker, het is te koud, er is iets leuks op tv of er zit een leuke dame bij jou op de bank. Voor elke drempel niet te gaan lopen is wel een oplossing zoals bv de lopende band in de sportschool, maar ja zoiets geeft die kick van het lopen niet vindt ik. Als je echt niet wilt houdt het op vindt ik, het moet namelijk geen verplicht nummertje worden. Ik kan trouwens nog wel tig meer redenen bedenken om wel te gaan lopen, en bij deze ontwaakt de beer uit zijn winterslaap en is het lopersdipje van vandaag het verleden van morgen!!!!!!

Morgen wordt er weer gelopen, weer of geen weer.................

1 opmerking:

Anoniem zei

De allerbeste wensen voor 2008 ; maak er een mooi en sportief jaar van. Alle gezondheid en geluk gewenst !!