maandag 10 december 2007

lieve dushi (17)

Ik weet het ut, ik ben een dag te laat, want '''lieve dushi '' is er altijd op zondag, maar dit keer niet en ik heb een goeie reden. Hoe is het met je?, hier met mij is het wel goed en weet je waarom dushi? Ik heb nog steeds vakantie!! Dat mag wel gevierd worden toch?, en dat vieren doe ik met volle teugen. Al was het de eerste week wel effe wennen want ineens kon ik zomaar uitslapen tot tijden wanneer ik normaal gesproken met middagpauze ga. Maar ja alles went dushi dus ook vakantie!, zo heb ik voor de late uurtjes een Turkse serie op ned3 ontdekt, tja het is wel geen dushiserie maar toch het is wel leuk om te zien. Vrijdag vierden we nog sinterklaas, en moet zeggen dat ik in geen jaren zo gelachen heb als vrijdagavond. We deden het met een dobbelspel dushi en het was spannend, want zo leek dat er eentje met alle mooie kadoo er vandoor ging was die het ineens kwijt. Was een van de leukste sinterklaasavonden ooit, en dat terwijl ik helemaal niet meer geloof in die man. Zaterdag dushi was ik op een surifeest, dus veel eten en dansen. Tja ik weet het ik maak je nu jaloers, en had je best mee kunnen nemen want er was meer dan genoeg eten daarzo, en om te dansen, tja een vaste danspartner was voor mij ook geen overbodige luxe geweest. Maar heb niets te klagen want heb met genoeg dames daar gedanst. Maar ja dushi aan al het leuke komt een einde, al was het al laat in de nacht toch had het voor mij door mogen gaan tot zonsopgang. De dag erna voelde ik het meteen, dat het een zware avond was geweest dushi, en nee dit keer was ik niet brak in mijn hoofd maar mijn benen vertelden me dat ik gisteravond goed mn best had gedaan! Ik ging hardlopen en dat ging natuurlijk helemaal niet. Ik liep als een soort van kreupele paard wat eigenlijk nodig afgemaakt moet worden. Maar toch zette ik stug door dushi, enne zo kwam het toch dat ik voor elkaar kreeg om dik 16 km te lopen. Kijk als je maar wilt dan komt het goed en daarom geloof ik ook dat het morgen je het gaat lukken. Natuurlijk ga ik voor je duimen, want alle beetjes helpen toch?
Nou dushi ik ga slapen want anders verslaap ik me morgen voor het duimen en dat zal niet te best zijn toch????

mi stimba bo.......

Geen opmerkingen: