woensdag 5 december 2007

Lieve Sint

Hartstikke bedankt voor het mooie kadoo wat ik van morgen naast mijn schoen vond. Ik vindt het echt toppie dat u aan mij gedacht heeft. Ik was daarom ook erg blij vanmorgen toen ik na lang zoeken mijn schoenen eindelijk weer terug had gevonden. Dat piet een grapje met mij uithaalt vindt ik oke, maar spoten met mijn niet goedziendheid vindt ik een lage streek. Ik kan ook best snappen dat hij jaloers is, want het was ook best wel een dik kadoo. Van zijn kant snap ik best dat je na al die jaren eindelijk eens vrij wilt zijn en niet aldoor van die achtelijke kadoos bij huizen moet bezorgen. Die vrijheid zal hem uiteindelijk ook wel lukken, want het is immers Kunta kinte ook gelukt. Hebben ze in Spanje geen vakbond voor zwarte pieten sint?, of verdwijnen die vervelende pieten gewoon ergens op zee onderweg naar huis straks? Ik hoef al die dingen niet te weten sint, want het is eigenlijk ver van mijn bed show. Ik ben allang blij met mijn kadoo en voor de rest, ach het zal allemaal wel meevallen. Wel vraag ik me af wanneer u die zwarte pieten inruilt voor Aziaten want weet u sint, die zijn veel kleiner, dus eten ze ook minder en daarvan kunnen ook er veel meer van in het ruim. Enige wat er moet gebeuren is het veranderen van de sintliedjes, want zwarte kan dan niet meer maar ja dat is simpel te vervangen door gele. Maar of pieten zo geel als roet kunnen worden is maar de vraag.
Maar Sint ik zit toch wel een dilemma, het kadoo wat u mij gegeven heeft moet ook een naam krijgen. Eerst wilde ik het Mohhamed noemen, gewoon omdat het lekker bekt, maar ja dan worden sommige broeders erg kwaad en willen ze me dood. Jezus heb ik ook aan gedacht maar dan krijg ik ruzie met de pastoor van de straat. Ik kan het ook Pim noemen, maar dan ben je een racist, en als je het Che noemt ben je een Communist. Geef je het een meisjesnaam ben je meteen een miet, en heet het jan-klaas ben je een Ajacied. Tja sint u heeft me wel een kadoo gegeven wat me hoofdbrekens bezorgt. Maar het moet wel een naam krijgen en daarom noem ik het maar X, Beertje X klinkt voor geen meter maar dan is iedereen tevree, of toch niet?, nou ja aan beertje te zien niet dus...................



1 opmerking:

Anoniem zei

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.