zaterdag 5 januari 2008

Nieuw loopdoel



Een loper zonder een doel is een doelloze loper. Daarom vond ik het nodig tijd om weer eens een echt doel te hebben wat lopen betreft. De rondjes in het park zijn leuk maar van doelloos rondlopen werd ik ook niet echt vrolijk van. Vandaag heb ik mij ingeschreven voor de Zeeuwse kust marathon in Zeeland. Naar het schijnt een prachtig parcour met veel strand, duin en bos. Geen marathon met 2 miljoenmensen langs de kant, geen marathon door een of ander mooie stad maar een echte kustmarathon. De marathon vindt pas plaats op 4 oktober 2008, dus heb ik tijd genoeg om me heel goed voor te bereiden. Natuurlijk is het nog erg vroeg wat inschrijven betreft, maar ja van uitstel komt afstel ofzo. Maar goed het eerste echte loopdoel voor dit jaar wat nog zo jong is, is weer gesteld. Het is wel een pittige en schijnt de zwaarste marathon van Nederland te zijn maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter!!!!


Ik breng mezelf
Naar de randen van het land
Waar de oceaan begint
Naar het water en het zand
Waar de oceaan begint
Daar leg ik me neer
Waar de oceaan begint

Geen opmerkingen: