dinsdag 24 mei 2005

23 mei 2005 met een lekker gevoel lopen

Vandaag ging ik weer es lopen, niet omdat ik nog niet genoeg loop, maar vandaag liep ik voor het goede doel. Worldrunners had een wedstrijd georganiseerd. De opkomst was hoog te noemen, ik heb natuurlijk niet iedereen de hand geschud maar er waren zeker wel 300 runners aanwezig. Voor het goede doel lopen dat loopt altijd wel, of zal het toch die gratis pizza zijn geweest? maar goed omdat ik er ook al heen was gelopen 4 km en zal ook nog 4 km weer terug moeten lopen besloot ik het om bij 10 km te laten. Na wat gezellig te hebben bij gekletst met andere runners was er eerst een warming-up met zn allen, wat tot komische taferelen leide. Na het startschot mocht ik me twee rondes meten met de snelle jongens uit de prov. Einde tweede ronde ging me veter los, een stomme beginnersfout en weg was de kopgroep. Maar ja er was toch geen olimpisch goud te verdelen besloot ik gewoon lekker te blijven lopen. vandaag waren het 5 rondes wat ik ging lopen, tja heb wat met rondjes lopen, zaterdag ook al en nu weer. Wordt er gewoon duizelig van. Maar goed weer lekker gelopen, bij de finisch kregen we es een shirt als aandenken, nou mensen ik kan nu half Afrika kleden met al die verkregen shirts. Na afloop was het nog effe gezellig in het italiaans rest, de hoofdsponsor had gratis pizzas voor de lopers, nou dat ging er wel effe goed in. Daarna moest ik nog weer effe 4 km naar huis lopen, onder het lopen bedacht ik me dat ik afgelopen dagen wel heel wat gelopen heb. Zaterdag 16 km, zondag 22 km en maandag dus 20 km = 58 = veel = maar niet teveel. Ach als het maar leuk blijft toch?

Verder was er geen wereldschokkende feiten, tja alleen dat Gullit gekapt is met zijn baantje bij Feyennoord, geruchten gaan nu gaande dat hij lijstduwer voor de NDP van Bouterse, tot nu toe willen de beide partijen niet reageren. Maar ja kan me van Gullit wel goed voorstellen na zn zwaar seizoen heeft hij wel zin in een feest!!!!!

wordt vervolgd


rogier

Geen opmerkingen: