dinsdag 31 mei 2005

30 mei 2005 NON

Zeg es eerlijk hebben jullie me gemist? zomaar 6 dagen niets van me horen dat is natuurlijk niet mijn stijl. Ik probeer immers altijd wel iets onzinnigs in mijn weblog te schrijven. Het is al laat dus veel onzin zal er niet meer uit komen maar probeer het toch maar effe. Weer een leuk weekend achter de rug. Ten eerste was het concert van EELS errug leuk, alleen snap ik niet zo goed waarom ze nu een Jan lul met een kunstgebit als resicent hebben gestuurd, die vond het duidelijk niets en dat terwijl de rest van de 1200 man aanwezige publiek wel erg tevreden over het concert waren. Dit weekend kwam niet eens alle goeie van die melkunie koeien maar nu zelfs uit Frankrijk daar hebben ze heeel duidelijk NON gezegd tegen de Europese schijnvertoning. Nu is Nederland aan de beurt en men hoopt op redelijk weer, zodat er toch nog mensen zijn die de moeite nemen om te stemmen. JP heeft al slapeloze nachten van een eventuele NEE hier in Nederland. Die eventueel kan je eigelijk beter vervangen door een Zekere nee. Maar goed na woensdag zijn we ook weer van dat gezeur af.

ik ga eerst maar effe slapen lijkt me een heeel goed ideeee

rogier

Geen opmerkingen: