donderdag 10 november 2005

10 november 2005 Status nog steeds siki


Vandaag heb ik niet zoveel van de dag meegekregen, heb hem grotensdeels slapend door gebracht. Daar was ook alle reden voor, want na een bezoekje aan de dokter bleek dat het ging om een bronchitus, en zat doodleuk met bijna 40 graden koorts bij de dokter. Mijn borst deed z on pijn dat het al een hele opgave was om naar de apotheek te gaan om daar de medicijnen te gaan halen. Thuis gekomen liet ik me weer vallen in het bed, mijn oudste zus bellend zodat die wat eten voor me kon halen. Nadat zij mij de booschappen had gebracht en ik mijn medicijn had ingenomen vertrok ik naar verre oorden om weer voor de grootste gedeelte van avond te slapen. Nu ben ik net weer wakker die pijn is er nog maar voel me al weer heeel groot. Wat gedronken en gegeten, en volgens mij blijft dat ook binnen.

vocht 600 cc
eten ja
koorts no
kortom toestand stabiel

alleen een mooie verpleegster bij het bed.....

Rogier

Geen opmerkingen: