zaterdag 19 november 2005

19 november 2005 Het loopt weer......

Vandaag ben ik weer gaan lopen, voorzichtig stapje voor stapje. Het was al zo lang geleden anderhalf week om precies te zijn. Ik had me goed gekleed want wilde niet weer kou vatten, het was eigelijk heerlijk weer zonnetje en ongeveer 8 graden. Dus liep ik in een rustig tempo het rondje van 13 km. In het begin ging het wel onwennnig maar later zat de vaart er weer lekker in. Lekker stampen op modderige en gladde paadjes langs het kanaal. Toen ik thuis kwam voelde me helemaal opgelucht en lekker want ik had weer gelopen!!!!!

S avonds ben ik eens bezig geweest om te kijken naar een marathon in het eerste deel van het aankomende loopjaar. Ik heb mijn oog laten vallen op de KANmarathon (knooppunt Arnhem Nijmegen) Deze marathon wordt voor het eerst georganiseerd net als de Groningen Marathon die ik in Augustus ga lopen. De route loopt veelal langs het water, en leek me daarom wel mooi. Nog maar effe een slag om de arm houden want de site is nog in opbouw en er ontbreekt nog veel info. Heeeeel misschien ga ik al iets eerder de stoute loopschoentjes aantrekken en ga de midwintermarathon lopen in Apeldoorn, deze is in februarie en die van Nijmegen is in Mei dus dat moet wel te doen zijn. Maar ja daar ga ik nog effe heeeeel goed over nadenken, of is het gewoon DOEN??? We zullen het zien in februarie. Nu is het wachten op de route van de Groningen marathon, welke vandaag bekend zal worden gemaakt. Waarschijnelijk is de webmaster van de site met vakantie of aan het trainen want heb nog niets gezien snik snik snik .......

Verder nog wat naar tv gekeken, in Amsterdam houden ze grote opruiming want er is alweer een boef neergeknald. Effe voor de zekerheid mn matties daar gesmst voor het geval dat.........


Rogier

Geen opmerkingen: