zondag 11 maart 2007

Heerlijke dag

Nippend aan een heerlijk (Grunns) likeurtje bedacht ik me dat het weer nodig tijd was om weer wat met mijn 10 vingers een boodschap de wereld in te sturen. De laatste week is er maar weinig uit gekomen moet ik zeggen, maar ja het is zo. Misschien dat de lente daar verandering in brengt. Want lente is het zeker met deze mooie dagen. Hardlopen doe ik ook weer hetzij wat aangepast, tja en wat moeten we onder aangepast verstaan? Is dat met krukken of speciale steunzoolschoenen of iets anders? In mijn geval is dat gewoon rustig aanlopen dus met de rem er op en niet langer dan een uur, nou ja 1 uur en 10 minuten en nog wat meer. Het is natuurlijk heel moeilijk als verslaafde zonder je ding te moeten stellen. Die 5 week en een beetje dat ik niet kon lopen duurde wel een half jaar. Ik voel me een beer of beter gezegd puff daddy die uit zn winterslaap gekomen is en weer wat onwennig zijn stappen zet. Maar ja ik kan me troosten met de gedachte dat ik niet de enige ben, want ze lijken met bussen tegelijk zo vanuit hun hol naar het Noorderplantsoen gereden te zijn. Ik ga nu natuurlijk niet flauw doen over die scapinoschoenen of over de dappere dikkerdjes die de wintervet eraf proberen te lopen voor ze richting het zonnige zuiden vertrekken. Nee voor een keer doe ik dat niet, en dat om de eenvoudige reden dat ik me net zo voel als hun. Het is overdreven gesteld en dat is het ook, vooral ook omdat de saamhorigheid van de groep runners ver te zoeken is. We lopen elkaar liever hard voorbij dan een praatje te maken. Maar ja we willen allemaal snel en je wilt elkaar ook laten zien dat je het kan toch? Maar goed van het weekend was het echt file lopen en dat had ik eigelijk nog maar weinig meegemaakt, misschien dat er zoveel bekeerd zijn tot het hardlopen? ik weet het niet maar we zullen zien als het een paar graad warmer wordt er nog zoveel zullen zijn. Vandaag leek het wel koopzondag in het park, over de koppen rond er gelopen worden. Tja het is echt lente en dan wil ik wel elke dag ……….. lopen!!!!

Het is lente, dus tijd voor een fris kleurtje op de site, nieuwe lamellen voor de ramen en natuurlijk niet te vergeten de grote schoonmaak!!!!!!!!

Geen opmerkingen: