zondag 4 maart 2007

Mijn eerste keer


Vandaag vondt ik in een doos deze foto, de foto is net naar de finisch op de Vismarkt te Groningen genomen. Het zal in 1997 of 1998 zijn geweest dat ik voor het eerst de 4 mijl liep van Groningen. Samen met de twee hazen (Luud en Henk) liep ik een tijd van net binnen de 45 min. Mijn actieve loopleven begon pas veel later, namelijk ergens in 2001 had ik door dat Hardlopen een zeer gezonde manier van leven is. Nu we toch over het lopen hebben, vandaag ben ik voor het eerst sinds mijn blesure weer gaan lopen. Ik moet zeggen dat dit vrij goed ging. Er waren nog wat lichte pijntjes/irritaties maar dat mocht de pret niet drukken. Na ruim 50 minuten maar liefst weer gelopen te hebben liep ik met een heerlijk gevoel naar huis!!!!

YES I CAN RUN AGAIN!!!!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb afgelopen jaar een iets sneller debuut gemaakt op de 4mijl van Groningen maar weet nu al : in 2007 ben ik er weer bij !!!