dinsdag 20 maart 2007

Nooit geen 10

De mol schreeuwt niet maar huilt, want ut wordt nooit een 10. Na sport zeven weer een flop in tv land of het moet heel raar lopen wil de Mol nog iets maken van zijn 10. Tienen heeft hij nooit gescoort met zijn programma’ s het waren slecht vieren en vijven. Zijn zus is de blondste niet en heeft als rat het zinkend schip verlaten. Intussen wordt er flink overleg gepleegd met de andere commerciĆ«le zenders en zeer waarschijnlijk kunnen we op zondagavond 7 uur zappen naar rtl4 voor het voetbal. Niets is nog zeker, zeker is wel dat het nooit geen tien meer wordt, hier in het noorden en zeker ook niet in de rest van het land. Wat heeft 10 nu gebracht? Eigelijk een hoop ergernis over te lange reclames en van die domme lullos als Mulder die er voor zorgen dat jij voetbal saai gaat vinden. Over de overige programma’s kan ik beter maar zwijgen, want ten eerste moet ik zeggen dat ik zelf nog maar sinds kort 10 op mijn tv heb ingesteld. Normaal kijk ik er eens per week naar voor het voetbal en dan is dan meestal bij mijn ouders. Nederland zit niet op ordinaire spermashows te wachten of op gouden kooi met figuren er in die je niet eens als buren wilt hebben. De rest van de programma’ s waren van zn laag niveau dat je echt zit af te vragen of wij met zn allen zo dom zijn of de mol zo slim? De mol was niet slim genoeg blijkt, blindelings vertrouwen in prognoses van kijkcijfers en populariteitscijfers van de Hond voor er ook maar een programma was afgedraaid. De mol gaat flink op zijn bek en eigelijk kan je het hem niet kwalijk nemen want mollen horen eenmaal blind te zijn. Erger nog vindt ik het verraad van zijn zus, of zal dat afgesproken zijn? Zuslief naar RTL en de mol zelf naar een Zuid-Amerikaans land (zonder uitleveringsverdrag) Maar misschien kan de mol beter zoals een echte mol diep in de grond kruipen en er eerste tijd lekker in zn holletje blijven. De stekker uit de terminale 10 en de sleutel van de gouden kooi maar snel weggooien want zulke lui horen niet thuis in de maatschappij.

Ik tel tot tien en wie niet weg is, is gezien…………….

Geen opmerkingen: