donderdag 1 september 2005

1 september 2005 Bijdehand

Vandaag liep ik weer es een lange duurloop, ja sorry het klinkt echt niet nieuw maar ja moet toch ergens over beginnen toch?
Vandaag werd me een ding echt duidelijk, hoe grijzer hoe meer echt eigenwijzer!! Ik liep nog maar net, had net gezwaaid naar een stel agenten die automobilisten aan het flitsen waren, zij zwaaiden terug, blijven leuke jongens die agenten. Opeens komt me daar een karavaan 65 plussers aankakken. Zag ze al van ver komen. zonder pet en zonder hoed, dus het grijs deed me zeer aan de ogen. Het was duidelijk een georganiseerde uitstapje naar weet ik veel. Voorop reed de voorzitster, je weet wel z n eentje die "paaltje" en "nu gaan we rechts" roept. Na ongeveer 2 km achter me gehangen te hebben dacht de voorzitster vet cool te zijn, door nadat ze mij had gepasseerd te roepen " Uitkijken een voetganger!!"
Tja dit kon ik natuurlijk niet over mn kant laten gaan, dus versnelde ik effe zodat ik bij haar was, en riep zooo bijdehande trut wat denk je wat dit is?? wandelen soms???
Haar huidskleur werd ook grijs van de schrik en ze stotterde het uit, van wwwww aaa t bbbbb ent ddddddan wwwwwwwwwwwwwel?
Waar ik zonder stotteren antwoorde HARDLOPER en BOER, maar ik geloof dat ik nu een beetje in de war ben, kan aan de warmte liggen. Maar goed de voorzitster was weer enigzins bij positieven en riep naar de groep KIJK UIT een Harlopende Voetganger...................................

hoezo bijdehand????


Rogier

Geen opmerkingen: