vrijdag 16 september 2005

15 september 2005 TEVEEL

Op een geven ogenblik is het allemaal teveel van het goeie, teveel van het goeie wat betreft het solliciteren naar een baan, dit jaar al over de 40 sollicitaties, Goddomme men mag blij zijn dat ik de moeite neem om ergens te solliciteren en ze mogen blij zijn dat ik er wil werken en zeker niet anders om. Ik vermaak me uitstekend met mensen aan het werk te zitten als het gaat om mijn intergratiebureau of als het gaat om iemand te leren lopen. Dat laatste doe ik met plezier, alleen tot nu toe is daar geen brood in te verdienen. Maar ook daar gaat verandering in komen, komende week kom ik daar op terug.

Soms ben je met teveel dingen tegelijkertijd bezig, met sporten, lezen, koken en solliciteren. Dan ontgaat je wel es dingen. Zoals ook van de week werd ik gebeld door een sma* Hallo met die en die, ik zei heeey hallo. Volgens haar had ik dr gebeld, ik zeg zal moeilijk gaan want ken je niet hoor, oo zegt ze maar je had me gister gebeld, ikke???, Ja jij riep ze, nou ikke niet weten ik niet bellen. Nou dan weet ik genoeg zei ze en hing op. Ik legde neer en kwam er later achter dat het wel een vriendin moest zijn geweest...........

Soms heb je teveel mensen op je MSN lijst staan, allemaal mensen die om een of andere reden op je lijst heb gezet, soms is het voor vriendschap, soms voor de seks, soms omdat je iets gemeenschappelijks hebt of soms omdat het familie is (ja dan moet je wel) Zo kwam er opeens ook een dame me groeten op msn die noemt zich Fayasma**. Ik had er al een paar keer mee gechat, maar op dat moment wist ik bij god niet wie ze precies was en waar ik dr van kende, Ik wist wel dat ze ergens in het midden van het land woont en dat we een gemeenschappelijk iets hebben, en nee niet hardlopen en een kind zeker niet. We zoeken beide nog een baan en dat is waarschijnelijk het enige wat ons bindt.... Maar goed na een paar min wist ik natuurlijk wie ze precies was enzo, en toen leefden we nog heel lang en gelukkig door op msn. Maar goed zo naar mijn lijst kijkend kwam ik tot conclussie dat ik wel wat teveel mensen op mn lijst heb staan, dus vanaf morgen een grote schoonmaak. Dus exen en vervelende familieleden opgelet!!!!!

Oja die vriendin is niet meer bereikbaar, de phone is buiten gebruik en dat zal ook wel effe zo blijven vrees ik ........

* sma = een dame
** fayasma = een hete of gebekte dame

Rogier

Geen opmerkingen: